به گزارش اداره کل روابط عمومی رسانه ملی ، امور مخاطبان این اداره کل هر روز با خیل تلفن‌های مردمی در تشکر از پخش سریال “درحاشیه” مواجه‌اند. سریالی که به گفته مخاطبانی که به واحد ۱۶۲ روابط عمومی سازمان صداوسیما زنگ می زنند، مسائل و مشکلات حوزه پزشکی کشور را با زبانی طنز به نقد می‌کشد و در قالبی شاد با بهره‌مندی از بازی جذاب هنرمندان طنز و موضوعی فراگیر، توانسته است شب‌های بهاری مردم را دلچسب‌تر و نظر مسئولان بهداشت را با زبان لطیف‌تر به مشکلات پزشکی کشور معطوف کند.

آمارهای تلفن به امور مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی نشان می‌دهد که در مقطع زمانی ۱۰ تا ۱۵ فروردین، از میان ۵۲۲ ارتباط تلفنی، حدود ۸۰ درصد تلفن‌کنندگان، از تولید و پخش این سریال ابراز رضایت کرده‌اند.

شاد، جذاب و سرگرم کننده بودن محتوای سریال ، نمایش برخی مسائل و مشکلات حوزه پزشکی، باورپذیر بودن محتوای سریال، نمایش وضعیت بد و نامقبول برخی بیمارستان‌ها و اجتماعی و فراگیر بودن موضوع سریال از محورهایی است که مخاطبان از آن ابراز رضایت کرده‌اند.

افزایش زمان پخش، اطلاع‌رسانی دقیق از زمان پخش برنامه، تکرار پخش سریال از شبکه HD، حذف یا کم کردن پخش پشت صحنه و افزودن بر محتوای اصلی ، کم کردن مدت زمان پخش آگهی‌های بازرگانی درخلال پخش سریال و گفت‌وگو با عوامل سریال از مهم‌ترین درخواست‌های مخاطبان بوده است .