وقتی بازیگران برند تجاری تاسیس می کنند

وقتی بازیگران برند تجاری تاسیس می کنند 

شمار زیادی از بازیگران و چهره های مشهور از جایگاه اجتماعی خود بهره گیری کرده و برند تجاری خودشان را راه اندازی میکنند. بین بازیگری, تولید و گسترش پروژه های سینمایی, این موضوع شگفتی آور هست که بسیاری از اشخاص مشهور نباید زمانی برای انجام هیچ کار دیگر داشته باشند. اما بسیاری از ستاره های مورد علاقه شما

 

از ملیسا مک کارتی گرفته تا جسیکا سیمپسون و حتی درو بریمور, به طور شگفت انگیزی فعالیت های موفقی دارند. وارد هر بازار یا مرکز خریدی شوید مطمئن باشید که محصولاتی اعم از لباس تا لوازم جانبی, آرایشی, لوازم بهداشتی و پاک کننده و حتی گوشت گاو مربوط به آن ها پیدا می کنید.

 

مثلا این سوال به وجود می آید که شرکت آنست چقدر راستگو هست؟ برند چاقوی گوپ چطور هست؟ در اینجا برخی از فعالیت های چهره های مشهور را میخوانید که برای انها میلیون ها و میلیاردها دلار سود به همراه داشته هست.

 

درو بریمور با Flower Beauty

درو بریمور, بازیگر و تهیه کننده فیلم هست و اکنون فروشگاه لوازم آرایشی دارد. او برند آرایشی خود به اسم Flower را در سال ۲۰۱۳ راه اندازی کرد و تا کنون پیشرفت زیادی در این کار کرده هست. محصولات تولیدی او در ابتدا در وال مارت فروخته می شد و سپس سایت تجارت الکترونیک خود را در سال ۲۰۱۶ راه اندازی کرد.

وقتی بازیگران برند تجاری تاسیس می کنند

با اینکه برند فلاور, برندی با محصولات مقرون به صرفه هست, اما کیفیت آن با محصولات گران قیمت تر رقابت میکند. ریمل این برند یکی از محصولات مفید هست که چهره را خیلی تغییر می دهد و قیمت آن فقط ۱۰ دلار هست و بهتر از ریمل هایی عمل می کند که قیمت انها سه برابر بیشتر هست.

 

از نظر درآمد, برند Flower در حال شکوفائی هست. طبق گزارش WWD, که مربوط به پوشش هرروز بانو ها هست, درآمد این برند به ۳۰ میلیون دلار در پنجمین سال کسب و کارش افزایش یافته هست. در مورد آینده این برند, بریمور قصد دارد تا این برند را به طور بین المللی گسترش دهد.

 

همین مطلب در WWD گزارش داد که این برند در بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه والمارت در مکزیک در دسترس قرار گرفته هست. فقط مدتی زمان لازم هست تا کل دنیا, پر از طرفداران برند زیباییFlower شود.

 

سارا جسیکا پارکر با کلکسیون SJP

شخصیت داستانی کری برادشا, مشهور ترین نقش ایفا شده توسط سارا جسیکا پارکر هست و او در مورد کفش هایش وسواس و حساسیت زیادی دارد, پس طبیعی هست که این بازیگر تصمیم بگیرد تا خط تولید کفش مخصوص به خود را به اسم SJP راه اندازی کند. در سال ۲۰۱۳, آنطور که فشن یونایتد گزارش می‌کند, پارکر تیمی با برند نوردستروم و رئیس کمپانی مانولو بلانیک یعنی جورج مالکوموس تشکیل داد تا این برند را با همکاری انها راه اندازی کند.

وقتی بازیگران برند تجاری تاسیس می کنند

SJP دارای هدف بالایی هست اما برند نسبتا مقرون به صرفه ای هست. اولین فصل کفش های تولید شده با قیمتی بین ۲۰۰-۳۷۵ دلار تولید شد که این قیمت واقعا قیمت یک معامله سودآور نبود, اما ارزان تر از برند مانولو بلانیک بود. اضافه بر کفش, این برند اخیرا لوازم جانبی دیگر مثل کیف دستی و لباس های پوشیده مثل پالتو را ارائه می دهد.

 

اضافه بر نوردستروم, SJP اکنون در بسیاری از خرده فروشی های آنلاین دیگر و فروشگاه هایی مثل بلومینگزدیل, نیمن مارکوس آمازون فروخته می شود.در حالیکه SJP پیروز بوده هست, پارکر به فوربس در سال ۲۰۱۶ گفته هست که این کار همیشه کار آسانی نبوده هست, او گفت: «در این راه که فروش زیادی داشته ایم,

 

ناامیدی هایی هم داشته ایم. این کار پیروز آمیز بود, اما ما گزارش ها فروش مان را هر دوشنبه تهیه می کردیم. هر وقت فروش خوبی داشتیم, نفس راحتی می کشیدیم. اما چیزهای زیادی از واحد حفظ سهام یا SKU آموختیم و گاهی اوقات ارقام و سود بدی هم داشتیم.»

 

ملیسا مک کارتی – فروشگاه لباس, کفش و جواهرات Seven7
زنانی که سایز بزرگ دارند, اغلب توسط طراحان مد اصلی نادیده گرفته شده اند. اما ملیسا مک کارتی, بازیگر مشهور تصمیم گرفت تا ورق این بازی را تغییر دهد و خط تولید لباس خود را در وبسایتش ایجاد کند, «هر سایزی روی سیاره زمین وجود دارد و می دانم که با افزایش سایزم, من سبک خود را از دست نداده ام, زیرا سایز من بالای ۱۲ شده هست».

وقتی بازیگران برند تجاری تاسیس می کنند

برند Seven7 که در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد, اخیرا لباس های جین, لباس منزل, لباس زمستانی, لباس های شیک, و لباس شنا می فروشد که لباس های ضروری میباشند. مک کارتی می خواهد که زنها , حس کنند که بهترین لباس را پوشیده اند, پس هر مورد به گونه ای طراحی شده هست که مناسب با چهره زنان باشد

 

که این موارد از قبیل “کمربندهای رنگی طراحی شده”, “فناوری متناسب کننده باسن” و “درز دوخته شده به سمت رو” هست که همۀ اینها با پارچه ها و کالاها راحتی ساخته شده اند. برند Seven7 اخیرا در وب سایت مک کارتی و در بسیاری از خرده فروشی ها مثل لرد اند تیلور, میسیز, نوردستروم, گوئینی بی, لین بریانت و آمازون فروخته شده هست.

 

گوئینت پالترو با فروشگاه Goop

گوپ در سال ۲۰۰۸ توسط بازیگری به اسم گوئینت پالترو تاسیس شد و بعنوان یک خبرنامه شروع به کار کرد و به یک وبلاگ تکامل یافت و اکنون بعنوان امپراتوری برای سبک زندگی تبدیل شده هست. وبسایت Goop, یک وبسایت نوین همراه با برندسازی پدیده ای هست که انواع محصولات تایید شده پالترو را می فروشد.

 

این محصولات شامل ویتامین هایی هست که به اسم “چرا من که اینقدر بهره ورم بازنشسته ام؟” می باشد. همچنین عطرهای مخصوص, با همکاری برند مراقبت پوست “عطر زیبایی” و لباس در آن وجود دارد که قیمت آن در محدوده ۵۸ دلار برای یک کمربند تا تقریبا ۶۰۰ دلار قیمت یک کت هست.

وقتی بازیگران برند تجاری تاسیس می کنند

اما فروشگاه Goop فقط برای خرید محصولات خود او نیست – بلکه ارائه دهنده مطالبی برای درک کلیه سبک زندگی های تندرست هست. این سایت با محتوای زیادی بسته بندی شده هست که شامل راهنمای سفر و غذا, سلامتی و تناسب اندام هست.

 

علیرغم موفقیت این شرکت, Goop بین سال های ۲۰۱۶-۲۰۱۷ تغییرات زیادی کرد. در سال ۲۰۱۶, پالترو اعلام کرد که قصد دارد تا این برند را رها کند. اما بعداً خبرگذاری فورچن گزارش داد که سال بعد او تصمیمش را تغییر داده و قصد دارد تا مدیر عامل این شرکت شود. فقط گوئینت می داند که چه کاری, بهترین هست.

 

جسیکا سیمپسون با کلکسیون جسیکا سیمپسون

فعالیت انجام شده توسط چهره معروفی به اسم جسیکا سیمپسون به وضوح از کارش بعنوان پاپ استار و ستاره واقعی تلویزیون فراتر رفته هست. در حالیکه او هنوز ممکن هست مطمئن نباشد که Chicken of The Sea یا “جوجه دریا”, یک نوع تن یا جوجه هست, قدرت اسم او بعنوان یک برند مطلقا مورد سوال قرار ندارد.

وقتی بازیگران برند تجاری تاسیس می کنند

در سال ۲۰۰۵, سیمپسون یک خط تولید کفش را با همکاری گروه کاموتو راه اندازی کرد. فروش اولیه این خط تولید در نهایت منجر به گسترش برند او شد. در سال ۲۰۱۵, خبرگزاری Market Watch گزارش داد که جسیکا سیمپسون دارای محصولاتی در ۳۱ طبقه گوناگون هست که شامل کیف دستی,

 

لباس, جواهرات, عطر و ادکلن, و لوازم منزل هست. محصولات جسیکا سیمپسون در بسیاری از رسانه های گوناگون مثل فروشگاه های مجازی مثل فروشگاه میسیز, نورستروم, دیلارد و بلک و به صورت آنلاین فروخته شده اند. در سال ۲۰۱۴, این برند به ارزش ۱ میلیارد دلار رسید.

 

این ارقام, برند سیمپسون را از ورشکسته شدن نجات داد. در سال ۲۰۰۴, او خط تولید محصولات زیبایی را راه اندازی کرد که شامل برق لب, نمناک کننده بدن, شفاف کننده بدن, کرم بدن, و حمام حبابی به اسم Dessert بود. این محصولات در فروشگاه محصولات زیبایی سفورا فروخته شد و در نهایت در سال ۲۰۰۶ این محصولات از منوی آن حذف شد.

 

شاید شکست آن به دلیل مشکل دعوی قضایی باشد. یا می تواند مشکلات شخصی به وجود آمده به دلیل طلاق او از همسرش باشد. خوشبختانه, سرمایه گذاری های کسب و کار آینده سیمپسون از انتظارات همۀ فراتر رفت.

 

کیت هادسون با شرکت Fabletics

در سال ۲۰۱۳, کیت هادسون, خط تولید لباس Fabletics را تاسیس کرد. فقط در طی چهار سال, فروش او به طور چشمگیری افزایش یافت. CNBC گزارش داد که این شرکت , درآمد ۲۵۰ میلیون دلاری دارد و این فروش در سال ۲۰۱۶ به مقدار ۴۳% کاهش یافته هست. این برند نیز رسانه اجتماعی بزرگی با ۲۴ هزار فالوور در توئیتر و بیش از ۵۶۰ هزار فالوئر در اینستاگرام دارد.

وقتی بازیگران برند تجاری تاسیس می کنند

Fabletics دارای سه مدل کسب و کار می باشد. انها لباس های سفارش داده شده جدا را در وبسایت شان می فروختند اما این شرکت نیز خدمات اشتراک را به اعضای خود ارائه می دادکه اعضای آن ها می توانستند تا ۵۰% صرفه جویی کرده و تخفیف دریافت کنند. به ازای خرید ۴۹ دلار در ماه, شما می توانید یک سینه بند ورزشی عالی دریافت کنید.

 

همچنین می توانید محصولات برند Fabletics را از هر فروشگاه غیر مجازی در مکان دیگر خریداری کنید. در ژوئیه ۲۰۱۷, ۲۳ فروشگاه از این برند در سرتاسر آمریکا وجود داشت.در آوریل ۲۰۱۷, این برند اعلام کرد که در حال گسترش خط تولید و شاد کردن زنان زیادی با ارائه محصولاتی با سایز بسیار بزرگ هست. در کل, در حالی که بیشتر زنان هیچگاه هیکل هادسون را نخواهند داشت, دست کم آن ها اکنون می توانند لباس های وی را بپوشند.

 

بتانی فرانکل با برند Skinny Girl

هیچ مشکلی در مورد این قضیه نیست که چه کسی پیروز ترین بانو واقعی هست. این بانو, بتانی فرانکل هست که شرکت نوشیدنی خود به اسم Skinny Girl را در سال ۲۰۱۱ به قیمت گزارش شده ۱۰۰ میلیون دلار طبق گزارش خبرگزاری فوربس به Beam Global «اکنون به اسم Beam Suntory» فروخت.

وقتی بازیگران برند تجاری تاسیس می کنند

فرانکل, چهره مشهور این برند, هنوز بطری های این برند را در هر اپیزود و قسمت از سریال تلویزیونی زنان منزل دار نیویورک قرار می دهد. اما هیچ شرمی برای این کارش ندارد. برند Skinnygirl به برندی تبدیل شده هست که امپراطور محصولات بسیار زیادی هست که محصولات آن ها شامل غذا, نوشیدنی ها,

 

ساندویچ, آب نبات, قهوه, چای, لوازم آشپزخانه, لباس و مواردی از این قبیل, مزین به لوگوی تایید شده شرکت هست. این گفته به این معنی هست که اگر هر چیزی وجود داشته باشد که فرانکل بتواند نامش را روی آن قرار دهد او این کار را انجام خواهد داد. او همچنین بهترین نویسنده روزنامه پر فروش نیویورک تایمز هست که ۹ کتاب را در رزومه کاری خود دارد.

 

علاوه براین که فرانکل بازیگر سریال منزل داران واقعی بوددر حال انجام نمایشی در براوو هست که عنوان مختصر آن, پروژه مالکیت بتانی و فردریک اسم دارد. همچنین او در پاییز ۲۰۱۷ , به سریال تلویزیونی “شارک تنک” شبکه ABC پیوست. با انجام پروژه های بسیار و نمایش های زیاد, آیا فعالیتی برای این چهره وجود دارد که از آن پیشباز نکند و در آن پیروز نشود؟

 

ریس ویترسپون با برند Draper James

مثل کاراکتر بلوند الی وودز, هیچ کاری وجود ندارد که ریس ویترسپون نتواند انجام دهد. در ماه مه ۲۰۱۵, او برند دراپر جیمز را راه اندازی کرد و آن را “برند خرده فروش الهام گرفته از جنوب” نامید. خبرگذاری فوربس گزارش داد که سرمایه گذاران بسیار تحت تاثیر قرار گرفتند و ۱۷ میلیون دلار در این شرکت سرمایه گذاری کردند.

وقتی بازیگران برند تجاری تاسیس می کنند

برند دریپر جیمز, از ترکیبی از اسم مادر بزرگ ویترسپون به اسم دروتا دریپر و پدربزرگش به اسم ویلیام جیمز ویترسپون گرفته شده هست. این وبسایت, محدوده ای از لباس های زیبا, لوازم جانبی یا زیور آلات و لباس های خانگی دارد. هر کالایی که مربوط به این برند هست, المان های جنوبی مثل کیف و حتی کادوهای مهمانی را ترکیب می کنند و شامل آلبوم دستمال سفره های مهمانی هست که قلاب دوزی شده هست.

 

در سال ۲۰۱۷, این برند, همکاری با خرده فروش آنلاینی به اسم Net-a-Porter را راه اندازی کرد. کلکسیون کپسول از سال ۱۹۵۰ با لباس های چاپ شده روشن الهام گرفته بود. دریپر جیمز فقط یک برند آنلاین ندارد بلکه چند فروشگاه خرده فروشی در تفرجگاه های جنوبی لکسینگتون, نشویل و دالاس دارد.

 

کایلی جنر با لوازم آرایشی کایلی

بسیاری از افراد ادعا می کنند که خانواده کارداشیان و جنر, هیچ استعدادی ندارند. اما این گفته درست نیست. از نمایش های تلویزیونی تا خطوط تولید لباس و فراتر از آن, هیچ خانواده ای به اندازه آن ها با شهرتی که دارد نتوانسته با ایجاد برند دیگری, مشهور تر شود. حتی جوان ترین خواهر خانواده کیم کارداشیان,

 

به اسم کایلی جنر, راه اندازی یک برند بی نظیر پیروز برای خودش را در مدت زمان کوتاهی مدیریت کرده هست. طبق خبرگزاری فورس, در سال ۲۰۱۶ – سالی که این برند راه اندازی شد – برند لوازم آرایشی کایلی, ۱۸ میلیون دلار سود کرد. همان سال, جنر بعنوان دومین ستاره دارای بالاترین درآمد واقعی اعلام شد, گرچه بالاترین ستاره پردرآمد, خواهر بزرگتر او به اسم کیم کارداشیان بود.

وقتی بازیگران برند تجاری تاسیس می کنند

لوازم آرایشی کایلی, به صورت تولید محصولات محدود لوازم لب شروع به کار کرد که شامل محصولاتی مثل رژ لب مایع و خط لب بود. این محصولات طبق گزارش هافینگتون پست, آرزوی بسیاری از افراد بود, و اولین محصول آن ها در کمتر از ۲۰ دقیقه, کامل فروخته شد. این موضوع باعث ایجاد تعجب نشد زمانی که خطوط تولید مغازه های پاپ آپ کایلی در لس آنجلس و نیویورک سیتی مورد دقت نمونه خطوط تولید خارجی مثل برندهای بزرگ و شلوغ قرار گرفتند.

اکنون که برند آرایشی کایلی فراتر از لوازم آرایشی لب گسترش یافته هست و محصولات دیگری از قبیل روشن کننده های Kylighters, سایه های Kyshadows و رژ گونه ارائه می دهند می توان مطمئن بود که کایلی, کیم کارداشیان جدید خواهد شد.

 

جسیکا آلبا با شرکت The Honest Company

صادقانه می توان گفت که جسیکا آلبا, یک میلیاردر هست. طبق گزارش CNN, شرکت تاسیس شده او به اسم The Honest Company, در رتبه شرکت های ۳۰۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۶ قرار دارد. شرکت The Honest Company بیش از ۱۰۰ محصول در انواع گوناگون مثل محصولات بچه ها, مراقبت شخصی,

 

محصولات پاک کننده و حتی ویتامین ها را ارائه می دهد. محصولات این برند به صورت آنلاین و در بسیاری از فروشگاه های ملی بزرگ مثل فروشگاه تارگت, سی وی اس, فروشگاه بچه گانه Babies R Us, فروشگاه غذاهای کامل, و شرکت خرده فروش کاستکو فروخته می شود.

وقتی بازیگران برند تجاری تاسیس می کنند

آلبا حتی اسم برند خود را به اسم دیگری تغییر داد و آن را Honest Beauty نامید که دارای محصولات آرایشی, مراقبت پوستی و مراقبت مو می باشد. محصولات خط تولید آن به صورت آنلاین و در ۸۰۰ فروشگاه برند تارگت فروخته می شود. با این حال, علیرغم موفقیت فراموش نشدنی این شرکت,

 

همۀ وقت} هم بدون مشکل نبوده هست. در ژوئن ۲۰۱۷, CNN گزارش داد که این شرکت مبلغ ۱٫۵۵ میلیون دلار جریمه شده هست زیرا در مورد ایمنی ترکیبات مواد شوینده و صابون ظرفشویی, مشتریان را گمراه کرده هست. اما صادقانه بگوییم که ضرر ۱٫۵۵ میلیون دلاری, ضرر خیلی کم, امثال قطره ای در دریا برای آن ها هست.

 

الهام گرفتن یا الگوگیری

چه یک سلبریتی باشید یا مدیر عامل یک شرکت, داشتن بیش از یک شغل به طور هم زمان مشکل هست. همۀ این بانو ها چند شغل به طور هم زمان داشته اند. اما گذشته از اینکه حسادت کنید, در مورد مقدار انرژی ای که برای انجام هر کاری صرف می کردند فکر کنید.

 

یک فعالیت انجام شده توسط یک سلبریتی, لزوما به معنی این نیست که بقیه کارهای دیگر را کنار می گذارند. همه ی این چهره های مشهور برای چیزی که داشتند کار می کردند. پس از موفقیت انها, بعنوان الگویی انرژی بخش برای شروع فعالیت مخصوص خودتان بهره گیری کنید. ممکن هست به اندازه کافی مشهور نباشید «هنوز», اما همه ی ما امثال هم هستیم و ۲۴ ساعت در روز زمان داریم.