به گزارش سوکا به نقل از همشهری تندرستی، بارها از زبان خیلی ها شنیده ایم که صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی به حساب می آید. وقتی روزمان را با خوردن یک صبحانه کامل و سالم شروع کنیم هم انرژی مورد نیاز بدن برای داشتن یک روز خوب و پرکار تا حدودی تامین می شود و هم میان وعده ها و وعده های اصلی دیگر را به اندازه می خوریم.

یکی از کارهایی که می توانیم برای صبحانه مان انجام دهیم این است که برای درست کردن آن از میوه استفاده کنیم.

مربای انبه و آناناس

صبحانه های میوه ای

صبحانه های میوه ای

طرز تهیه:

۱٫ در مرحله اول هلو و آلوها را بعد از شستشو به صورت تکه های ۲-۱ سانتی متری خرد کنید و در یک ظرف مناسب بریزید.

صبحانه های میوه ای

صبحانه های میوه ای

صبحانه های میوه ای

  • ۱ عدد آووکادو
  • ۱ پیمانه برگ جعفری و ریحان
  • ۱/۴ پیمانه بادام ریز خرد شده
  • ۳ قاشق سوپخوری گردوهای ریز خرد شده
  • ۱ عدد لیمو
  • ۱/۴ تا ۱/۳ قاشق چای خوری نمک۳ – ۴ تکه یخ

صبحانه های میوه ای

۳٫ مدر صورت تمایل می توانید به جای تکه های یخ از ۴-۳ قاشق سوپ خوری آب سرد استفاده کنید. بهتر است خامه را از شب قبل آماده کنید.